فوم اسفنجی
اردیبهشت 19, 1401
ورق یونولیت
خرداد 12, 1401

راهنمای خرید فوم بسته بندی :

 

هنگامی که شما اقدام به تولید محصول جدیدی در صنعت خود می کنید باید بدانید پس از تولید، باید به دنبال ایده صحیح برای بسته بندی محصول باشید. انتخاب روش بسته بندی با وجود تنوع بسیاری که در این صنعت وجود دارد، نیاز به راهنمای خرید فوم بسته بندی است و تقریبا کار سخت و زمانبری است، به ویژه اگر محصول شما برای بازار نهایی مشتری تولید شده باشد، نه صنایع دیگر.

 

 

 

این موضوع ممکن است برای بسیاری از محصولات صادق نباشد. گاهی با استفاده از یک جعبه یا کاغذ مقوایی می توان محصول را بسته بندی و عرضه کرد. اما برای برخی دیگر از محصولات از جمله محصولات حساس و شکستنی، محصولات گران قیمت مانند موبایل و لپتاپ انتخاب یک بسته بندی ایمن از تولید خود محصول مهم تر است.

اگر شما برای سفارش پکیج بسته بندی به تولیدکنندگان این عرضه مراجعه کنید با نام ها و پکیج های متنوعی روبرو می شوید که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. در این مقاله قصد داریم پرکاربردترین های فوم بسته بندی را با هم مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

درواقع فوم بسته بندی از انواع متنوعی از فوم ها می تواند تولید شود که از آن جمله می توان به فوم Eva، فوم EPE، فوم PU، فوم XPE و فوم IXPE و … اشاره کرد.

 

راهنمای خرید فوم بسته بندی EVA

راهنمای خرید فوم EVA
فوم بسته بندی Eva

 

می توان به جرات گفت فوم Eva گزینه اول و اصلی ترین فوم برای تولید فوم بسته بندی است. فوم Eva در رنگبندی و تراکم های بسیار متنوعی در بازار یافت می شود. نحوه انتخاب نوع فوم Eva به محصول مدنظر ما بستگی دارد. برای مثال:

اگر محصولی که قصد بسته بندی آن را داریم، سنگین باشد باید از فوم Eva فشرده، با انعطاف پذیری متوسط و درجه چگالی بالا برای تولید فوم بسته بندی استفاده کرد. اما برای محصولات سبک فوم Eva با چگالی کم کفایت می کند.

نکته : چگالی فوم Eva تعیین کننده میزان مقاومت کششی و قدرت محافظتی آن است.

 

مزایای فوم بسته بندی Eva

1. فوم Eva در رنگبندی متنوع تولید می شود. از طرفی امکان تولید رنگبندی خاص از فوم Eva نیز وجود دارد.

زیبایی فوم بسته بندی در جذابیت محصول تاثیر بسزایی دارد. در این راستا باید فوم بسته بندی را در زیباترین رنگ موجود تولید کرد تا گامی برای تبلیغات نیز برداشته شود. فومینو امکان تولید فوم بسته بندی از دو رنگ متفاوت را نیز دارد.

فوم بسته بندی eva

فوم بسته بندی eva

2. این فوم مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب، حرارت و رطوبت دارد.

یکی از اهداف اصلی تهیه فوم بسته بندی برای محصولات حفاظت آن ها در برابر گرما، سرما، رطوبت و آب است. این ویژگی فوم Eva بسیار مناسب تولید فوم بسته بندی برای محصولات گرانبها می باشد. بنابراین با خرید فوم بسته بندی Eva برای محصول خود می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که هیچ گاه محصول تان درون بسته بندی دچار مشکل نخواهد شد، مگر آن که کیفیت فوم بسته بندی خریداری شده پایین باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *