یخدان ,یخدان یونولیتی
5دلیل برای استفاده از یخدان های یونولیتی
آذر 22, 1400
قالب تزریق
قالب های تزریقی پلاستیک
دی 29, 1400

یخدان پلاستوفوم دسته دار

قیمت یخدان یونولیتی ارمین فوم به نسبت کیفیت عالی آن بسیار مناسب میباشد.با توجه به اینکه  یونولیت ارمین فوم طبق سفارش مشتری نیز تولید میشود. مشتریانی که از یخدان یونولیتی برای حمل محصولات فاسد شدنی مانند سبزیجات و یا ماهی و میگو استفاده میکنند.بیشتر قیمت مناسب یخدان یونولیتی برای آنها اهمیت دارد میتوان یخدان  با بهترین قیمت سفارش دهند.
یخدان شربتخانه صندوقی است که در سفر همراه بردارند و خوراک فاسد شدنی در آن باشد.معمولاً برای سفرها هم استفاده می‌شود. امروزه یخدان مصارف زیادی در صنعت؛ مصارف خانگی، حمل دارو، حمل فراورده‌های شیلات مانند ماهی و میگو، حمل خون ، کشاورزی و غیره دارد.

یخدان دسته دار

ویژگی های یخدان های دسته دار

یخدان های دسته دار باکس های یونولیتی که آنها مانند یخچال ها عمل میکنند اینطورکه وقتی ما به مسافرتی طولانی میرویم باید مواد غذای مانند گوشت و… را باید در هوای سرد نگه داشت تا اینکه از فاسد شدن انها جلو گیری کرد.

و تا بخحال برایتان بیش امده است که در یک روز تابستانی نوشیدنی خنک بخواهید این یخدان های دسته دار این کمک را به شما میکنند که

همیشه یک نوشیدنی خنک هیچگاه گرم نشود به این دلیل که این باکس ها از بدنه ای که جنس ان از یونولیت است که نمیگذارد هوای گرم به

داخل باکس وارد شود

1.بدنه یونولیتی

یونولیت استفاده شده در یخدان های از جنس مرغوبی میباشد که مولکول های یونولیت جلوگیری می کنند از نفوذ ویروی ها به داخل بکس ها و تنظیم کننده دمای نسبی ان مواد غذایی میشود .

2.دسته دار بودن

شاید گاهی اوقات برایتان پیش امده باشد که به مسافرت میخواهید بروید و برای حمل کردن وسایل و مواد غذای نگران باشید ودغدغه مهمی می باشد که این یخدان های یونولیتی این کار را حل کرده اند در تصویر زیر یکی از این نمونه ها را مشاهده میکنید.یخدان دسته دار بسیار کار را برای شما راحت تر می کند.

یخدان دسته دار

3.قیمت مناسب

بر اساس ویژگی ها ها که در بالا به آنها اشاره کردیم و در مقایسه با  یخدان های معمولی خیلی بهتر میباشد

4.جلو گیری از فاسد شدن مواد غذایی مانند ماهی ، گوشت و …

در یخدان های یونولیتی ماده ای وجود دارد که باعث جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی شما میشود و امر باعث این میشود که دیگر مواد غذایی ما در طول سفر منجمد بماند و دیگر فاسد نشود .

4.منجمد کردن (فریز کردن ) نوشیدنی‌ها و مواد غذایی

اگر برنامه‌ریزی کرده‌اید که در روز سوم سفر، غذاهای گوشتی مانند استیک یا کباب را تهیه کنید، پیش از سفر، بهتر است که آن‌ها را منجمد کرده و سپس داخل یخدان قرار دهید.

به این ترتیب یخ آن‌ها به آرامی و با گذشت زمان در طول سفر آب خواهد شد و می‌توان از آن‌ها در روز مقرر و بدون اینکه فاسد شوند، استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *